fredag 3. desember 2010

Lørdag 4 Desember

Klokka er 06.06 akkurat nå.
Jeg sitter i sofan, har just henta ved og satt ut hunden.
Gradestokken sier -8 kulde grader ute, brrrr...


Men jeg har det bra, lever med aldri så lite lettet hjerte.
I går kladte min sjef og veileder meg inn til samtale.
Å jeg fikk fortalt dem om mine problemer og det jeg har hatt å slite med helt fra jeg var liten og til nå. Litt om at jeg har litt plager i forhold til den psyiske delen av meg. som hindere meg en del i livet. jeg har en del sperrer for ting og tenker altfor mye.
Så da foreslo de at jeg skulle jobbe deltid i en periode eller kansje hele læretiden om så mulig. å komme meg litt på føttene igjen. å faktisk kunne klare og gjennomføre min læretid. uten at det blir så hakkete og fult av hull.
Å dette var en stoooor lettelse !! Å samtalen haddeen god tone hele veien.
Føltede gjorde dette for at de ville ha meg der og at det ikke var noen sure mine fra oen av dem.

Så nå er jeg en enormt lettet Dame som er klar for å nyte helga og julegave shopping i dag :D Baibai peps ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar