torsdag 2. desember 2010

3 Desember

Det er FREDAG !! Deilig !! Jess !!
7.5 timer på jobb å så er det HELG!! Digg Digg !!
Gleder meg til å ta helg, jeg sliter sånn med ryggen å foten min ! Gudd !!
Men nå kan jeg straks slappe av og ikke stresse, selv om det er julegave shopping på gang i morra da :P hehe..

Når jeg sto opp i dag så var det -10 ute og +14 inne.
Så fikk ikke slappet av eller slønga rundt noe før jeg måtte begynne å kle meg for dagen. det var rett i klæran og ut å hente masse ved. så nå brommer ovnen og prøver å bli varm. så håper det snart blir litt varmere i hus også.

Jeg liker denne kulda, men syns det kan bli litt mildere og komme en hau med snø.
Såvi kan føle at det er litt vinter ute. ser jo så kjipt ut med bare forssent grass og bare veier. JEGVILHASNØ !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar