mandag 13. desember 2010

i går var jeg på juleverksted hos ene tanta mi.


Det var veldig koselig. Vi fikk laga noe julepynt og kost oss med varm kakao og annet digg.
Rett der tanta bor ligger det ei kirke og på den kirkegården ligger min svigerfar. Så i går pynta jeg ei lykt og satt på grava. Det ble veldig fint. Fikk også rydda litt der for det var noen gamle lykter som var utbrent og ei elekteisk lykt som hadde velta. Men fikk ordna det til så det ble ryddig å fint der igjen. Føltes rart å være på grava. Fortalte min fetter på 7 år at svigerfar var like gammel som hans tante altså min mor som er 43år. Da sier han : han var jo ikke gammel, skjønner ikke hvofor de må dø da?? Å det er jo sant. Er jo helt meningsløst! !

Nei nå vil jeg sove litt til før dagen starter for fult.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar